sahabat ana!!

Thursday, December 1, 2011

ini status sape?

Salam alaikum..

Okay . Aku sabar gila gila dengan kau . aku tak mampu nak menanges lagi . kau tgok mata aku ni weyh . air mata berdarah weyh . kau tahu sebab apa ? Aku nangis pasal kau . aku kecewe dengan kau :'( kau curang dengan aku selama ni ?Menyesalnya aku bukak facebook kau ! hanya dapat kesakitan dihati aku ni .kau pikir aku curang dengan kau ke ? Manisnya janji kau bagi dekat aku . Tapi boleh kau bersay...ang2 dengan orang lain ? Kenapa kau buad aku macam ni ?Patutkah aku mara mara dia ? then putus ? eeee bencinya bercintaaaaa ! macam enta ape ape . kau buad aku sedih kau tahu tak . dah nak masuk 3 bulan kau boleh bersayang2 dengan orang lain ? Kau janji kau takkan buat macam yang kau buat dengan ex kau . tapi sekarang ? kau buat lagi ! aku benci kenal orang lelaki murah macam kau ! dasarrrr ! aku tahu aku ni perfect ! aku tahu weyh :( aku tahu ak ta lawa . tapi jangan lah kau hancurkan hati aku . kau menduakan aku . ! eee lelaki jenis apa kau ni! aku bencikauuuuuuu ! --' pegi mati je la awok !

Ok.. bace lek lok.. dan kemudian sabar.. baik.. aku bukan nk huraikan psl tulisan kat atas nih.. kalo nk bace huraian nye korang boleh pegi blog die nih.. sebenarnyer tulisan kt atas nih aku jumpe dekat status facebook sorang budak perempuan (ak jumpe dulu ea?!).. hurm.. apa yg aku nk ckp yer?

Pertama sekali kan, aku bace ayat2 budak nih Nampak sangat terpengaruh dengan lagu cinte ataupon citer2 cinte.. terpengaruh sgt sampai nanges pon sbb laki tuh je.. lepas tuh kluar air mate darah plak uh. (err.. serius ke air mate darah?) nanti pergi jumpe doctor yer? Mungkin cornea adik luke..

serius berdarah? x ngeri ke? mcm citer hantu je.

Dan dik, knape percaya kat budak tu walaupon da tau die tu penipu? Adik kate die x kan buad adik mcm ex die kan? Nk tnyer la kat sni.. apa beza adik dengan ex die? Adik rase adik lebih lawa? Ataupon lebih susah ditipoo? Er.. sebenarnyer awal2 lagi adik da kne tipoo.. tp jgn la marah pulak.. sebab adik yg rela ditipo.. kalo adik bole bersayang dengan die, apa aslah die bersayang dengan orang lain pulak.. adik tu sape bg die?

Dan dik, percaya x? kalo adik ckp die murah, ntah ape lagi die ckp plak kat adik.. adik mahal ke sampai bole kne tipoo dengan org yg terang terangan menipoo??dan dik, menduakan adik tak berdose dik.. yg berdose mendua kan Allah. Satu lagi dik, kenapa luahkan kat facebook? Dekat wall pulak tuh..X rase ke adik memalukan diri sendiri? Dan x pasal2 status adik jadi famous jd entry blog nih..

Ksian plak aku dekat die.. mcm putos harapan utk hidop je..

dan encik yg mencurangi perempuan ini, anda kne ingat yer… perempuan bukan lemah. Hari ni awak buat dekat die, satu hari die buat pulak dekat awak. Awak pon x de la sehensem sayer.. eh silap.. haha.. awak pon x de la sehensem mane.. esok luse hilang juga muke hensem..

kalo esok mati, nak jawab ape nan Allah kalo die tnyer kenapa lukekan hati hawa yg tak de kne mngene nan ko? Kan ke tergagap bunyiknyer.. awak pon yang menggatal sgt tu ape ke halnyer plak? Mendapat sookongan dan dorongan dr ibu bapa ke? X kan? Nasihat saya, stop playing with anyone`s heart. You will definitely get back what you give..

sbb tuh lakan bahayekan? Kalau2 la pompuan tuh bunuh diri, x ke straight to the neraka? Kan? Abih tu laki tuh masuk syurga ke? Salah kawan.. first thing that anak lelaki sejati kene ada, TANGGUNGJAWAB..

akh sufi kate: parah x parah bebudak hari ni? Same la nan aku parahnyer.. sbb ak still bebudak.. tp awas diri.. walaupon aku pesan ni mcm bosan je bunyik, tp sedar le kite ni tngah tido.. nak kate maju? Masalah pakwe makwe pon x selesai maju kebende? Dan satu lagi. Fb tu bukan tempat kite tunjuk dose.. ap la gaduh nan pakwe pon tulis situ.. diam2 suda la.. citer kt org.. ap la.. haih.. mngarot betol post kali nih kan? Ok.. salam alaikum..

No comments:

Post a Comment