sahabat ana!!

Monday, August 20, 2012

pelita!!


salam alaikum..

3 syawal … .:hari ini:.


pagi hari first, lepas subuh.. aku kkluar kat laman rumah.. suasana sejuk semacam.. bertambah pulak takbir sahut bersahut kat sekeliling.. AL maklum rumah tinggi, semua takbir aku dengar...

CUKUP SAYU!!



hurm.. ramdhan dah bye2.. syawal dah hai2..  sedar tak sedar dah 3 hari.. hurm..  sedih raseyer..




nampak x pelita nih?? ni malam sebelum raya tuh aku amik..

aku terpikir..

hidup kita x ubah mcm pelita..

bila2 minyak tanah tuh kering, bila2 masa die boleh padam..  (minyak tanah mahal ma skarag.. pkai diesel je la.. haha)

kita pun, bila2 masa kalo umur dah "kering", bila2 mase kita boleh "padam".. kan??



qola akh sufi : pendek x? haha.. hurm.. disebabkan hidup kita mcm pelita, terpikirlah.. agak2, kalo hayat kita "kering" dan kita pun "padam" sebelum ramdhan tahun depan, sedihnya x dpt lagi jumper ramdhan.. Allahumma ballighna ramdhan!!

2 comments: